Ve stanu vás nepřehlédnou
Pod pojmem veletrh si zpravidla představíme nějaký ten honosný komplex budov, v nichž se v jednotlivých pavilonech prezentují špičkoví výrobci a dodavatelé na té nejvyšší možné úrovni. A bývá tomu tak. Ovšem ne nezbytně vždycky.
Není nic neobvyklého, pokud se takoví vystavovatelé nabízejí i docela jiným než tím výše popsaným způsobem. Pokud třeba postávají i na volném prostranství. Kde však zákonitě nemohou zůstávat pod širým nebem – protože by na ně tu pršelo, tu sněžilo, tu třeba i padaly kroupy, a jindy by je zase nesnesitelně připékalo pražící slunce.
A ti posledně zmínění tak rovněž potřebují alespoň nějaký jednoduchý přístřešek, pod který by ukryli sebe i to, co prezentují.
Ideální volbou může být v takovém případě třeba party stan. A protože se jedná o dost tuctovou věc, vězte, že chcete-li se někdo vymanit z šedi průměru, .
Na takový stan si může nechat natisknout kdokoliv cokoliv. A pokud jde o zdařilé dílo, může i takový banální stan přitahovat zvědavce a sloužit tak jako docela dobrá a přitom laciná reklama. Což je užitečné zejména ve chvíli, kdy je kolem plno konkurence a vystavovatel tak musí nalézt způsob, jak vybočit z řady a být zajímavějším než ti okolo. Protože na návštěvnosti hodně záleží.
Ovšem aby se dílo podařilo, je třeba, aby byl takový stan skutečně nápaditý, výrazný a originální. A protože o to jde vlastně všem obchodníkům, chce to zkrátka mít fištron nebo Filipa, jak se říká.
Takový party stan lze umístit v exteriérech, kde chrání vše a všechny pod sebou, stejně jako uvnitř velkých výstavních prostor, kde tento slouží spíše k vymezení prostoru, kam až zasahuje ten který vystavující.
Pokud je takový stan opatřen velkoplošným potiskem, je už na první pohled zřejmé, kdo je v něm k nalezení a co nabízí, což přitahuje právě ty, kdo o danou tématiku mají zájem.
A o to přece jde. Spolu s potřebou se někde ukrýt před nepřízní počasí nebo si ohradit svůj kousek ‚místa na slunci‘.